Customer Service On-demand

Een oplossing uitgelicht. 

Customer Service On-demand

De kracht van Slimme systemen om uw klant reis te verbeteren. 

Klanten zijn inmiddels gewent aan on-demand bediend worden, wij zien dat die wens zich langzaam maar zeker uitbreid naar de fysieke wereld. Waar menig een nog worstelt met de manier waarop we dat kunnen faciliteren hebben wij de tool in huis om u en uw personeel subtiel op de hoogte te brengen van klanten of gasten die uw expertise nodig hebben. 

On-demand in de fysieke wereld.

Wachtrij herkenning

Niets is zo vervelend als lang wachten op momenten dat nog niet alle kassa's of service balies in gebruik zijn. Door camera's in te zetten voor herkennen van groep grote krijgt uw winkel personeel een subtiele melding om een extra punt te openen.  

Klant gestuurde berichten

Uw camera's kunnen "zien" of er gasten in uw pand of een bepaald gebied van uw winkel zijn. Informatie die u wilt gebruiken voor het aansturen van uw personeel, maar het is ook input voor klant gestuurde berichten. Zo kunt u via de audio uw klanten gericht informeren over aanbiedingen, of een interactieve ervaring creëren door een andere tune te draaien op het moment dat een klant een bepaalde ruimte betreed. 

Office management

Uw kantoorpand kent verschillende gebruikers en daarmee verschillende doelen. Door uw camera's in te zetten als sensoren krijgt u veel data binnen die het beheer van uw pand dynamisch maken. zonder dat daar inzet voor nodig is van de gebruiker of beheerder. Denk hierbij aan het in en uitschakelen van verlichting, regelen van temperatuur of het vrij schakelen van de deuren op een afdeling als de eerste medewerker in het pand is. 

Moeiteloos

Camera's zijn veel meer dan apparaten waarmee je kunt vastleggen wat er is gebeurt het zijn sensoren die de bedrijfsvoering en klantreis kunnen bevorderen. Zonder dat er mensen aan te pas komen of data verzameld wordt. Customers Service  On-Demand noemen wij dat.